zondag 7 oktober 2012

weer wat kaartjes gemaakt

Dit weekend zijn er op het forum van de scrapotheek allemaal opdrachten om kaarten te maken, omdat het gisteren World Card Making Day was. Nu was mijn voorraad kaartjes wel weer wat opgeraakt, dus ik heb vanmorgen vier kaartjes zitten maken.
Ik heb steeds zo weinig inspiratie, maar deze opdrachten inspireerde mij wel!
Dit was een lift:
 Deze is ook geinspireerd op een lift:
 Dit was een sketch, eigenlijk moest er een afdrukje op, maar ik heb het anders opgelost.
 en dit afdrukje had ik nog liggen, en daar heb ik zomaar zelf iets voor bedacht, deze is dus niet geinspireerd op de opdrachten van het forum.
Ik ben blij dat ik zomaar 4 kaartjes heb kunnen maken vandaag. Dat is echt lang geleden!
Dank jullie wel weer voor het langskomen!

5 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Petra, ze zijn alle vier hartstikke leuk geworden.
groetjes Yvonne

Ellen zei

Heel leuk weer!!

Hetty zei

Wauw wat een leuke kaarten.

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Petra.

Liefs Riet.

Richtsje zei

Heel herkenbaar, zo wil het maar steeds niet lukken en dan plots rollen er zo vier prachtige kaarten uit je handen Petra! Supermooi gemaakt.

Groetjes Richtje