woensdag 13 juni 2012

Verjaardagskaarten

Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt is het vrij rustig op mijn blog. Dit komt omdat ik momenteel niet heel veel scrap. Ik heb een andere hobby ontdekt waar ik op dit moment heel veel tijd in wil steken.

Ik ben aan het haken geslagen, en ik vind het leuk!!!
Maar mijn blog heet scrappen met peet, dus ik ga niet ineens allerei haaksels hier showen. Misschien dat er eens af en toe wat voorbij komt, maar niet alles hoor.

Natuurlijk maak ik nog wel kaarten voor het EKEF! blog en ook de voorraad verjaardagskaarten op mijn werk moet wel aangevuld worden.
Dus voor nu weer een serie kaarten te laten zien die voor de voorraad op mijn werk zijn.


Dank jullie wel weer voor je bezoekje!

4 opmerkingen:

Monique CreaTijd zei

Dat zijn weer hele mooie en haken kan toch ook op een kaart?
Ik zie trouwens je banner...die dooskes heb ik ook megaveel gemaakt haha.

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Petra.

Liefs Riet.

nicolet zei

Ze zijn weer prachtig Petra!
Groetjes Nicolet

Jolanda Cuper zei

Wow ik ben blij dat ik een zusje van deze prachtige kaarten heb mogen ontvangen! het is top!
Groetjes Jolanda.