vrijdag 4 mei 2012

Winter Wonder Girl

Ik heb afgelopen dagen eindelijk weer eens een lay out gescrapt. De laatste tijd waren het eigenlijk alleen maar kaartjes die ik heb gemaakt. Maar ik vond het heerlijk om weer eens met een foto aan de gang te gaan.
Deze foto is gemaakt door een  moeder van school, in februari, toen het ineens zo vreselijk koud was. Mara mocht een middagje mee schaatsen en ik kreeg achteraf deze prachtige foto toegestuurd!
Hier nog een foto waarop de foto mooi groot te zien is:
Bedankt weer voor het langskomen!

4 opmerkingen:

Margot zei

prachtig! wat een mooie foto ook!

Richtsje zei

Ohh super, zo'n prachtige foto! En wat heb je hem mooi gescrapt. Ook ik ben alleen maar met kaarten bezig, maar als ik dit dan zie dan begint het te kriebelen hoor...

Groetjes Richtje

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooie lo heb je gemaakt. Heel herkenbaar is je verhaal voor mij. De kaartjes nemen op dit moment de overhand terwijl ik het maken van lo's ook zo leuk vind.
Groetjes Mirande

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Petra,mooie rustige scrap,grappig dat ondanks het gebruik van het rozerode colorcore karton toch de kou goed weergegeven wordt.De foto is erg mooi en krijgt nu alle aandacht,mooi hoor,fijn weekend,groetjes Miranda