dinsdag 29 november 2011

Karens Doodles uitdaging 91

Vandaag is er weer een leuke uitdaging op het challengeblog van Karen's Doodles. Pimp een bestaand potje of doosje.
Ik had nog het doosje van mijn oude mobiel bewaard en ik die heb ik opgeleukt in wintersferen.
 Ik heb de stempel Skating Snowman gebruikt.

Leuk geworden he?
Ik moet nog even bedenken wat ik er in ga doen, en misschien verkoop ik hem ook wel op de kerstmarkt op school.

Gaan jullie snel kijken op het blog naar wat de andere dames er van gemaakt hebben, er staan weer wat juweeltjes tussen hoor.

Dank je wel voor je bezoekje weer!

10 opmerkingen:

Aletta zei

Wauw, wat een prachtige gepimpt doosjes.

Groetjes Aletta

Rieni zei

wat een prachtig doosje heb je er van gemaakt!!

Gretha zei

Een prachtig winters doosje en heel funktioneel.
Groetjes Gretha

Anneke. zei

Ik dacht wat zal dat nu voor een doosjes zijn ;)Prachtig gepimt, Petra!
Groetjes Anneke.

*mieke* zei

Heel erg leuk hoor! Ik heb in het oude doosje van mijn mobiel mijn bedels e.a zitten.
Groetjes Mieke

arjette zei

WAt heb je dat ontzettend leuk gemaakt, mooi!!!

gr.arjette.

Bernadet zei

wat is dit een supermooi doosje Petra!!

Renata van Miltenburg zei

Met chocolaatjes er in of zo staat ie ook wel enorm leuk op de kerstkoffietafel...zonde om weg te geven/te verkopen ;)

Liefs, Renata

Fieneke zei

Een heel leuk doosje geworden zeg!
Groetjes Fieneke

Ellen zei

Super dit doosje Petra! Wat je al niet met die oude verpakkingen kan doen zeg!

Groetjes Ellen