zondag 14 augustus 2011

Congratulations en beurs aankopen

Vandaag een kaartje te showen en mijn beurs aankopen van de Knotsgekke kaarten en scrapdagen in Den Bosch.
Ik begin met mijn kaartje, deze keer met een Magnoliaatje voor de afwisseling... ik heb een sketch van Monique gebruikt, zij zet elke woensdag een aantal sketches op het srapotheekforum, en dit was er een van.
Dit is mijn resultaat:
En een detail foto:
En dan mijn aankopen van de beurs, het was erg leuk, er waren veel leuke dingen te koop, maar het was er ook ontzettend heet...
Maar dat heeft mij er natuurlijk niet van weerhouden om leuke spullies te kopen:
Een papierblokje voor kerst, een pons, een paar stansen, wat lintjes, een nieuwe waterbrush
 Kaarten en enveloppen:
 Maja papier en Little Yellow Bicycle papier:
 en een jongens Magnolia, de auto hebben mijn zus en ik van mama gekregen.... omdat deze zo leuk was bij de jongen! s' Avonds heb ik het direct utigeprobeerde en dus voor het eerst een stempel gemaskerd en dat ging eigenlijk makker dan dat ik gedacht had:)  natuurlijk heb ik hem ook direct zitten kleuren, best leuk geworden he?
Dank je wel weer voor je bezoekje aan mijn blog!

10 opmerkingen:

Petra zei

Je kaartje is erg mooi geworden!
En je bent goed geslaagd op de beurs ;-)! Veel plezier met het uitproberen van je nieuwe spulletjes!

Groetjes van Petra.

Chantal zei

Leuke spullen heb je gekocht, en wat een mooi kaartje (leuke kleur groen.....) Je autostempel en jongensmagnolia is erg leuk!!

Martine zei

Je kaartje is weer super! Mooie kleuren, het blijft prachtig papier! En wat een leuke dingen heb je gisteren gekocht! Veel plezier ermee!! Liefs, Martine

Unknown zei

Was een leuke aankopen! En dat paperpadje, die is ook in mijn tas beland :-)
Heel veel plezier ermee, maar dat gaat vast goedkomen!

Leuk kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Marijke

Maria zei

leuk kaartje heb je gemaakt en mooi die auto met jongen! Ik heb getwijveld of ik naar de beurs zou gaan, maar ben uiteindelijk bij Monique gaan kleuren :)

Groetjes, Maria

* Üla * zei

Nu begrijp ik onze kinderen al een stuk beter. Wij zijn net als zij in de snoep- of speelgoedwinkel ;D
Jouw kaartje met Tilda vind ik erg lief en je hebt ook hele mooie kleuren gebruikt.
Het feestelijk kaartje met Bigsby is ook erg leuk geworden.
groetjes Ula

Judith Slegers zei

Wat een leuke spullen zeg!
Nu is het wel leuk om eens wat nieuws uit te proberen en dat lukt je goed!
Groeten Judith

Tinie zei

Leuk kaartje en zeker een hele leuke sketch! En lekker al die nieuwe spulletjes, geniet ervan!
groetjes Tinie

Ria zei

Super geslaagd Petra, hele leuke spulletjes heb je gekocht en we zien je creaties wel weer een keer voorbij komen !!!

Veel plezier met je aankopen.

groetjes Ria S.

Bernadet zei

oooh je hebt leuke aankopen gedaan petra
Prachtige kaart ook trouwens