zondag 24 juli 2011

A scraptacular design!

Op 5 november wordt er een Maxi workshop dag gegeven in Leiden. Anne-Marie van Scraptacular gaat dit organiseren. Voordat Scraptacular haar deuren sloot in mei 2009, maakte ik daar deel uit van het DT. Nu heeft Anne-Marie mij gevraagd of ik weer mee wilde werken aan dit event. Natuurlijk wil ik dat wel. Ik heb een "mini-sterboek achter glas" gemaakt. Is die niet schattig? Als je de andere workshops ook wilt zien moet je echt even naar het "a scraptacular design" blog gaan, daar staan de andere 2 ook op, die zijn minstens zo leuk! Ik zou het geweldig leuk vinden om jullie daar te zien!

3 opmerkingen:

Martine zei

Jaaaa, ik ben er ook bij! De projectjes zijn superleuk! Ik heb er zin in (al duurt het nog even).
Liefs, Martine

Yvonne zei

Wauw, zeg dat ziet er echt prachtig uit, ik ga zo eens even kijken.

Sylvia zei

prachtig geworden Peet! super leuk he? Heb er super veel zin in
liefs syl