dinsdag 8 februari 2011

Scrapweekend

Afgelopen weekend ben ik samen met Martine en nog 28 andere scrapvriendinnetjes een weekend weg geweest om te scrappen. Het was voor het eerst dat ik mee ging naar zo'n weekend, en wat was het leuk!!!!
Echt geweldig gezellig, heerlijk gegeten en gedronken, het huis was prima verzorgd, kortom het was helemaal goed!
En ik ben ook nog aan scrappen toe gekomen. Ik heb gewoon 8 lay-outs gemaakt en 2 verjaardagskaartjes en daarnaast nog 2 bedank kaartjes, best veel hé?
Veel van mijn lay-outs heb ik gemaakt voor de kwartaalchallenge van de Scrapotheek. Marjolein van de Scrapotheek was trouwens ook mee op het weekend, en gelukkig had ze haar winkel meegenomen, ik heb dan ook nog het nodige gekocht:):)
Zitten jullie klaar voor veel foto's....
Hier zijn mijn creaties:
Deze twee kaartjes zijn voor Marjan en Monique die de organisatie van dit weekend op zich hadden genomen, meiden bedankt daarvoor nog!!!
Bedankt weer voor het langskomen!!

6 opmerkingen:

Martine zei

Ik vond het ook een supergezellig en zeker voor herhaling vatbaar weekend! Wat hebben we gelachen hè?! Je layouts en kaartjes zijn stuk voor stuk superleuk geworden! Liefs, Martine

Saskia zei

Jeetje jij hebt ook al zo hard gewerkt en mooie LOotjes zijn het geworden zeg!

Marjolein zei

Super leuk, maar ik had ze natuurlijk al in het echt bewonderd :)
Weekend wat super gezellig :)

Liefs,
Marjolein

Rieni zei

zo zeg, jij hebt goed je best gedaan. productief hoor. En ze zijn ook alemaal heel leuk geworden

Miranda zei

Ik heb ze natuurlijk allemaal in het echie gezien en ze zijn echt super.
En nog bedankt voor de inspiratie.
Vond het erg gezellig en zo naast jullie moest ik natuurlijk ook wel ff lekker doorwerken hihi.
Groetjes miranda

sam zei

wauw, wat heb je een hoop gemaakt!! ziet er allemaal super ui!