zondag 12 september 2010

Sketchy sunday

Eindelijk weer eens een heerlijk dagje scrappen ingepland! Er ligt echt nog wel was, de keuken en de badkamer zijn eigenlijk ook wel aan een beurt toe, en zuigen zou ik eigenlijk ook moeten doen... maar dat komt allemaal wel weer later, vandaag doe ik niets anders dan scrappen en gezellig met de kinderen bezig zijn! Echt heerlijk!!
Ik heb al een serie kaartjes zitten maken, daar maak ik later nog wel een foto van, maar eerst laat ik jullie een foto zien van de lay-out die ik heb zitten maken, het zijn weer foto's van onze vakantie in Turkije, en ik vind de foto's geweldig. (let vooral op de duikbril van Mara, die op zijn kop op haar neus zit:):))
Als inspiratie heb ik de sketch gebruikt van de sketchy sunday op het SA forum.
Dit is mijn resultaat:
En een paar details:
Bedankt weer voor het langskomen!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geweldige LO!
Leuk papier heb je gebruikt en de foto's zijn ook geweldig!

liefs,
Samantha

Henriëtte zei

Wowww.ziet er gaaf uit....ook leuk papier voor waterfoto's.......

Scrappiness zei

Heel erg leuk en lekker vrolijk! Prima zwembadpapier met die golven en de sketch is ook goed gekozen. Jammer alleen dat je de foto´s niet groter kunt klikken, want ik had die bril wel eens goed willen bekijken hihi!

miriam zei

Wat een leuke layout heb je gemaakt

gr miriam

loes de groot zei

gaaf lootje!

Martine zei

Hé, hij is weer superleuk geworden Peet! Ik vind dit papier heel leuk passen bij de foto's. Geweldige foto's ook weer! Liefs, Martine