zaterdag 17 oktober 2009

wezen shoppen...

Ik ben vanmorgen even in Doorn geweest, ze hadden een super sale bij Paper & Pictures. Je kon een lege pizza doos kopen en die dan helemaal vol stoppen met leuke spulletjes. De doos moest wel nog plat dicht kunnen.
Gelukkig was Truike niet heel moeilijk aan de kassa...want mijn doos puilde eigenlijk wel een beetje uit :)
Op de eerste twee foto's zie je wat ik er allemaal in had gepropt:
De laatste foto is van de mooie nieuwe spulletjes die ik gewoon in de winkel heb gekocht. (eigenlijk gekregen, want mijn moeder heeft ze betaald, thanks mam!!!)
Jullie kunnen natuurlijk wel bedenken wat ik morgen ga doen....

3 opmerkingen:

Ingrid zei

Ik wist dat het niet alleen bij kijken zou blijven. Leuke spullen! En de leuke Soup Staples van Jillibean Soup zie ik. ;-)

Heidie zei

wat een leuke spullen heb je gekocht. Ik was er ook maar heb je niet gezien.

groetjes Heidie

Renate zei

Wat een mooie spulletje sheb je gekocht. Ik ben al weer erg nieuwsgierig wat voor een moois je daar allemaal mee gaat maken.

Groetjes,
Renate