woensdag 23 september 2009

YESSSS, FAB 5 en een super leuke zondag!

Afgelopen zondag zag ik dat ik in de FAB 5 van 2sketches4you terecht was gekomen met mijn cadeauzakje dat ik gemaakt had!!! Ik doe zo vaak mee, en vooral omdat ik het leuk vind om met een sketch een kaartje te maken, maar ik moet zeggen dat het wel heel gaaf is om de beloning te krijgen om in de FAB 5 terecht te komen!!!
Ik ben er heel blij mee!!!
Dan had ik jullie nog een ander tasje beloofd, zondag zijn we met de meiden bij Marjan wezen scrappen! en voor Marjan had ik dit tasje gemaakt:
Het was echt super leuk, vanuit Scraptacular is er een vriendinnengroep overgebleven, waar ik regelmatig samen mee crop, en elke keer willen we foto's maken, maar elke keer komt het er niet van. Maar Marjan had een andere vriendin geregeld, die kwam langs en er zijn veel foto's gemaakt. Ik ben zo benieuwd....
Marjan had ook een workshop voorbereid, we hebben een klein boekje gemaakt van Maya Road en een heel schattig bonbondoosje in de vorm van een vogeltje, van BG. In het boekje dat we gemaakt hebben, wil ik straks de foto's van deze dag doen. Lijkt me zo leuk!
Het Vogeltje:
Het miniboekje ( het is echt mini hoor 9 cm!)
Lieve Marjan en de rest, bedankt voor de super gezellige dag en ik hoop dat we snel weer afspreken!

3 opmerkingen:

Marga zei

Wat geweldig dat vogeltje! Super!!! En gefeliciteerd dat je weer bij de Fab5 zit, ik vind je kaart ook erg leuk zo met die vlinders erop.
Bedankt voor je bericht op mijn blog :) Ik weet ook niet hoe er zoveel berichten kwamen, maar ik heb het in elk geval een beetje opgeschoond :)
Liefs,
Marga

Marjan zei

Het tasje staat nog steeds te pronken op m'n kast, moet er steeds naar kijken want vind hem echt mooi.
Het was inderdaad supergezellig.

Liefs Marjan

Unknown zei

Super gefeliciteerd met je Fab5!!!! Ik weet hoe leuk dat is :D
Vind je tas ook heel erg mooi geworden, dus zeker verdiend die fab-plek.
Creaties van samen croppen zien er erg gaaf uit. Miniboekje van 9cm...o dat klinkt als een super gadget. Op de foto vind ik het lastig te zien dat het maar zo klein is, maar wat ik zie, vind ik heel erg mooi.
Gaaf!!!!
xx Monica