zaterdag 3 januari 2009

Lay-out en de stand van 2008

Allereerst de allebeste wensen voor iedereen die wel eens op mijn blog komt!! Ik hoop dat jullie net zulke fijne dagen hebben gehad als wij! Ik had nog een lay-out liggen die ik jullie nog niet heb laten zien. Deze foto is gemaakt tijdens een fotosessie waarbij we op de hei een groepsfoto hebben laten maken voor mijn ouders. Bettina Traas is de fotograaf die de foto's heeft gemaakt, ze zijn allemaal zo leuk geworden!! Hebben jullie gezien dat er intussen meer dan 25.000 bezoekers zijn geweest op mijn blog!!! Ik vind dit echt ongelovelijk, zo veel mensen die een bezoekje brengen aan mijn blog!! Ik wil jullie hierbij nogmaals bedanken voor zoveel belangstelling: THANX!! Als ik de 30.000 bereik, ga ik weer iets leuks verzinnen!! Het afgelopen jaar heb ik bijgehouden wat ik gemaakt heb, en dat is zo over een jaar heen best heel erg veel! Aantal gemaakte werkstukken in 2008: Layouts: 93 Spreads: 5 Minialbums: 23 Halfjes: 12 Scrapkaartjes: 90 Overige: 15 Kerstkaartjes: 54 In totaal zijn dat wel 294 werkstukken!!! En dan heb ik hiernaast nog een aantal werkstukken gemaakt voor Scraptacular, die ik niet allemaal heb meegetelt. Echt wel veel, ik hoop dat ik 2009 weer zoveel aan scrappen toe kom... Ik ga er in elk geval wel mijn best voor doen. Bedankt weer voor het langskomen!

3 opmerkingen:

Marga zei

Mooie foto zeg! En je hebt er een prachtige layout mee gemaakt.
Wat heb je veel gemaakt het afgelopen jaar, ik wist dat het aardig wat was, maar zóveel!! Nou daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen. Ik hoop dat je nog lang doorgaat zodat we nog heel lang en heel vaak van je mooie creaties kunnen genieten :)
Fijn weekend nog!
Liefs,
Marga

Leontine zei

Wow, supermooie foto zeg!! Daar ga je nog een hoop plezier aan beleven. Krijg je die foto's dan ook digitaal aangeleverd? En mijn hemel, wat heb jij veel gescrapt zeg!! Dat haal ik echt nooit. Als ik 30 layouts heb gemaakt, lieg ik de helft!! Liefs, Leontine

Je@net zei

Wat een mooie foto zeg en je hebt er ook een ontzettend mooie lo van gemaakt Petra!!
En jullie natuurlijk ook een gelukkig en gezond 2009 gewenst!