zondag 14 september 2008

3de groeper!

Vanmorgen weer zitten scrappen, met de foto die ik gemaakt had toen Sebas voor het eerst naar groep 3 ging na de zomervakantie. Hij zat zo vreselijk trots achter zijn eigen tafeltje daar moest ik wel een foto van maken.
Dit is het resultaat geworden:
Gisteren ben ik ook nog even bij Anne-Marie geweest om wat spullen in te leveren, van de week zal dit op het blog gezet worden van Scraptacular, dus houd het blog in de gaten!
Ik ga nog even verder zitten puzzelen op een leuk miniworkshopje, maar daarover kan ik ook nog niet veel vertellen, zodra ik dat wel mag, horen jullie het natuurlijk weer als eerste!!
Fijne zondag allemaal!

2 opmerkingen:

Martine zei

Hij is weer superleuk geworden! Leuk lettertype... is dat die die je in den bosch gekocht hebt?!

Groetjes, Martine

Anoniem zei

De lay-out ziet er super leuk uit. Welk papier heb je gebruikt??
Hoop je snel weer eens te zien.