woensdag 30 januari 2008

zo'n zin in het weekend

Het is pas woensdagavond, maar ik heb al zo'n enorme zin in het weekend. Ik ga zulke leuke dingen doen dit weekend. Eerst ga ik vrijdag middag naar scraptacular om de materialen op te halen waar ik de twee opdrachten van de tweede ronde mee moet gaan maken. Ik ben echt zo benieuwd wat ik mee krijg... Ik zit al zo vol met nieuwe ideeen, dat ik gewoon niet kan wachten tot dat het vrijdag is. En dan zaterdag ga ik met mijn zussen en mijn moeder de heledag naar Doorn. Bij paper and pictures hebben ze een workshopdag Heerlijk Winters. We gaan dan 4 workshops volgen op 1 dag. Jullie kunnen begrijpen dat ik daar ook heel veel zin in heb! Een van de workshops wordt gegeven door Jeanet (http://jeanettiemessen.blogspot.com/) Ik vind het zo leuk om haar nu in levende lijve te ontmoeten. LOL! Ik heb al foto's uitgezocht en mijn tote staat klaar, maar ja het is pas woensdag avond....

2 opmerkingen:

Rozella Meijer-Kern zei

Oh, jij gaat een gaaf weekend tegemoet ennne veel succes met de 2e ronde.

Marga zei

Kan me voorstellen dat je erg uitkijkt naar het weekend. Wat een heerlijke vooruitzichten :) De voorpret is al zo leuk hè. Heel veel plezier hoor. Ik ben trouwens ook erg benieuwd wat voor moois je gaat maken voor de volgende ronde.

Groetjes,
Marga